Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania olejów marki Platinum (Orlen Oil). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Lowe Media.
W najnowszej kampanii olejów Platinum ich jakość potwierdzają autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem pierwszej telewizyjnej reklamy, która będzie emitowana do 16 listopada br., jest Tomasz Gajda - mechanik wyścigowy, który obsługiwał samochody startujące na całym świecie. W spocie podkreślono także, że marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.
W grudniu przedstawiona ma zostać reklama olejów Platinum z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii będzie komunikacja na profilu Ekspert Platinum na Facebooku.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)