Byli dyrektorzy Codemedia otworzyli agencję Media Context
Na rynku działa nowa agencja mediowa Media Context. Utworzyli ją Bartosz Zientek (prezes) oraz Maciej Rzeżuchowski (wiceprezes). Obaj związani byli wcześniej z nieistniejącym już na rynku domem mediowym Codemedia.
Media Context oferuje planowanie i zakup kampanii we wszystkich mediach. Jak czytamy na jej stronie internetowej, "specjalizuje się w łączeniu kampanii telewizyjnych i digitalowych, jednak równie sprawnie zaplanuje kampanię w radio, kinie, prasie, czy na outdoorze".
- Świat nie lubi próżni, dlatego stworzyliśmy podmiot w którym chcielibyśmy kontynuować dobre praktyki wypracowane przez nas na przestrzeni wielu lat pracy, które to mogliśmy realizować między innymi w poprzedniej agencji. Do czasu niestety, stąd pod koniec 2019 idea nowego podmiotu, w którym kilka osób działa z nami właśnie z poprzedniego miejsca pracy, co zapewnia jasną i wspólną wizję tego jak pracujemy, jak chcemy pracować. Znamy się nie od wczoraj - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Maciej Rzeżuchowski, wiceprezes agencji.
Zientek i Rzeżuchowski tworzą Media Context
Bartosz Zientek, prezes Media Context, przed jej założeniem przed prawie osiem lat był związany z Codemedia, z czego ponad sześć jako group account director (dom mediowy złożył wniosek o upadłość w październiku ubr.r.). Wcześniej Zientek był media managerem w MPG.
Maciej Rzeżuchowski w Codemedia pracował niemal sześć lat. Był kolejno media managerem i group account directorem.
Rzeżuchowski w rozmowie z naszym portalem tłumaczy, że zespół Media Context do pełnego zakresu usług planowania i zakupu mediów dokłada "bardziej holistyczne podejście do kampanii jako ogółu, starając się wyciągać wnioski z efektów biznesowych tych działań". - Chcielibyśmy, aby klienci o mniejszych budżetach również mieli dostęp do kompetencji jakie oferują agencje mediowe, jednocześnie utrzymując dla nich najwyższy poziom obsługi klienta - wyjaśnia Rzeżuchowski.
Menadżer nie zdradza, ile osób poza zarządem zatrudnia Media Context oraz dla jakich klientów pracuje.
Dołącz do dyskusji: Byli dyrektorzy Codemedia otworzyli agencję Media Context