SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Ready autorem spotu do kampanii Enterol Forte

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.

Marka leku probiotycznego Enterol Forte wystartowała z nową kampanią reklamową w telewizji oraz internecie. Kampania opiera się na spocie, który został przygotowany w dwóch wersjach 30-sek. i 15-sek.

Tworząc koncept kreatywny agencja Media Ready skupiła się na kontynuacji motywu pilota, który już wcześniej pojawił się w odświeżonej komunikacji leku probiotycznego Enterol Forte. Dwóch pilotów za sterami obrazuje podwójne działanie Enterol Forte oraz podkreśla znaczenie przyjmowania leku razem z antybiotykami w celu przywrócenia równowagi mikrobioty jelitowej.

Agencja Media Ready, należąca do Group One, przygotowała dwa spoty, których jest autorem od idei aż po produkcję dwóch wersji — całorocznej oraz letniej. Reżyserem spotu jest Tomasz Okulicz.

 

Dołącz do dyskusji: Media Ready autorem spotu do kampanii Enterol Forte

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl