Mediacap kupuje resztę udziałów The Digitals w zamian za udziały Edge Technology
Grupa marketingowa Mediacap zawarła umowę kupna od Bartosza Aninowskiego pozostałych 24,5 proc. udziałów agencji interaktywnej The Digitals, w efekcie czego stanie się jej jedynym właścicielem. W zamian Aninowski przejmie 49 proc. udziałów w podwyższonym kapitale należącej do The Digitals firmy Edge Technology.
Mediacap 51 proc. udziałów The Digitals kupił w grudniu 2013 roku, a w późniejszym okresie przejął kolejne. Na mocy zawartej właśnie umowy do 16 października br. przejmie od Bartosza Aninowskiego, jednego z założycieli agencji, pozostałe 24,5 proc. udziałów i stanie się jedynym właścicielem firmy.
- Wykup The Digitals jest kluczowym krokiem w strategii uproszczenia struktury i otwiera drogę do dalszej integracji naszych biznesów reklamowych. Transakcja poprawi też stosunek zysku netto do EBITDA dzięki większej konsolidacji - uzasadnia Jacek Olechowski, prezes Mediacapu.
W zmian Bartosz Aninowski kupi 459 dotychczasowych udziałów i obejmie 80 nowo utworzonych udziałów w Edge Technology, należącej do The Digitals firmie software house’owej.
W pierwszej połowie br. Mediacap (obejmujący też agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa i EM Lab oraz firmę badawczą IQS) zanotował 29,1 mln zł wpływów (2,7 proc. mniej niż rok wcześniej) i 1,9 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Mediacap kupuje resztę udziałów The Digitals w zamian za udziały Edge Technology