Mediacap z 27,2 mln zł przychodów i 1,6 mln zł zysku w 2012 r.
W ub.r. spółka Mediacap (należą do niej agencje EM Lab i Scholz & Friends Warszawa) zanotowała przychody wynoszące 27,24 mln zł, czyli 35,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto firmy wyniósł 1,65 mln zł wobec 1,24 mln zł straty w 2011 roku.
W samym IV kwartale ub.r. Mediacap miała 10,52 mln zł przychodów (wobec 6,53 mln zł rok wcześniej) i 1.02 mln zł zysku netto (wobec 53 tys. zł rok wcześniej). - Cieszy mnie, że po 3 latach wysiłku doskonale widać efekty głębokich zmian przeprowadzonych przez nasz zarząd i skuteczność strategii, która przełożyła się na rekordowe wzrosty i zyski - komentuje Jacek Olechowski, prezes spółki. - Jestem przekonany, że również 2013 rok przyniesie dalszy wzrost grupy - zapowiada.
Konkretnych prognoz finansowych na br. Mediacap jednak nie podaje. Spółka, notowana na giełdzie New Connect, deklaruje, że zgodnie ze swoją strategią będzie szukać do przejęcia podmiotu, który poszerzy jej działalność o nowe obszary. Ponadto w ciągu dwóch lat planuje przejść na główny parkiet polskiej giełdy.
Dołącz do dyskusji: Mediacap z 27,2 mln zł przychodów i 1,6 mln zł zysku w 2012 r.