SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediacap z 8,8 mln zł wpływów i 730 tys. zysku, EM Lab dalej dla Netii

Spółka Mediacap, do której należą agencje reklamowe EM Lab i Scholz & Friends Warszawa, w II kwartale br. zanotowała 8,79 mln zł przychodów ze sprzedaży i 731,6 tys. zł zysku netto.

Od kwietnia do czerwca br. przychody Mediacapu ze sprzedaży były o 42 proc. wyższe niż rok wcześniej (wtedy wyniosły 6,19 mln zł rok), a zysk netto - o 70 proc. wyższy (przed rokiem wyniósł 429,2 tys. zł).

W całym I półroczu spółka zanotowała 17,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 11,1 mln zł rok wcześniej) oraz 926,3 tys. zł zysku netto (wobec 448,2 tys. zł rok wcześniej). Jednocześnie koszty działalności operacyjnej wzrosły z 10,4 mln zł w I połowie ub.r. do 16 mln zł w I połowie br., głównie wskutek zwiększenia kosztów usług obcych - z 8,4 do 13,8 mln zł.

Największy udział w pozytywnym wyniku Mediacapu ma agencja Scholz & Friends Warszawa, która w I połowie br. przy przychodach wynoszących 7,2 mln zł (wzrost o 30 proc. w skali roku ) osiągnęła 629 tys. zł zysku netto (o 82 proc. więcej niż rok wcześniej).

Z kolei z agencją EM Lab w maju br. umowę przedłużyła Netia, a wartość nowego kontraktu to ok. 3 mln zł. Agencja pracuje dla operatora nieprzerwanie od 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: Mediacap z 8,8 mln zł wpływów i 730 tys. zysku, EM Lab dalej dla Netii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl