SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet easyJet do wzięcia

Tanie linie lotnicze easyJet ogłosiły przetarg na swój paneuropejski budżet medialny.

Warty 30 milionów funtów budżet obejmuje rynek francuski, włoski, hiszpański i holenderski. Przetarg nie dotyczy budżetu ATL przewoźnika, który obsługuje obecnie Publicis.

Od maja 2003 roku za planowanie i zakup mediów dla easyJet odpowiada w omawianym regionie dom mediowy OMD, który pokonał wówczas agencję Carat.

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet easyJet do wzięcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl