SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mega Hit” najdroższy w listopadowym cenniku reklamowym Polsatu

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, podniosło w cenniku na listopad br. średnio o kilka proc. ceny reklam w niektórych pasmach, a w innych je obniżyło. Najwięcej kosztuje emisja spotu przy paśmie filmowym „Mega Hit”.

W listopadzie tego roku więcej niż rok temu kosztują reklamy m.in. przy takich programach, jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, serialach „Pierwsza miłość” i „Świat według Kiepskich”, serwisie sportowym czy prognozie pogody. Niższe ceny mają z kolei reklamy emitowane przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”, „Hell's Kitchen -Piekielna Kuchnia” czy „Nasz nowy dom”.

Najwyższą cenę mają reklamy, które pojawią się w paśmie filmowym „Mega Hit” - maksymalna wynosi 77,6 tys. zł netto(w ub.r. 73,4 tys. zł). Kilka tysięcy mniej trzeba zapłacić przy sobotnim show „Twoja twarz brzmi znajomo” -  nawet 65,9 tys. zł (wobec 53,8 tys. zł rok temu). Z kolei reklama przy piątkowym „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztuje 53,5 tys. zł (w ub.r. 57,8 tys. zł).

Ceny reklam przy pozostałych programach rozrywkowych Polsatu wynoszą: 65,1 tys. zł przy „Nasz nowy dom” (74,7 tys. zł w ub.r.), 43,9 tys. zł przy „Top Chef” (61,2 tys. zł w ub.r.) i 46,5 tys. zł przy „Hell's Kitchen – Piekielna kuchnia” (w ub.r. 65,6 tys. zł).

Spośród seriali Polsatu tradycyjnie już najdroższy reklamowo jest serial „Pierwsza miłość” - reklama kosztuje nawet 66,6 tys. zł (w ub.r. 61,5 tys. zł). Spot przy „Świat według Kiepskich” to wydatek rzędu nawet 57,3 tys. zł (w ub.r. 44,2 tys. zł), przy „Przyjaciółkach” -  63,5 tys. zł.

Z kolei w niedzielnym wieczornym paśmie kabaretowym maksymalna cena spotu wynosi 54 tys. zł.

Za obecność reklamową przy „Wydarzeniach” marketerzy zapłacą maksymalnie 63,8 tys. zł w dni powszednie i 45,9 tys. zł w niedziele ( rok temu było to odpowiednio: 59,4 tys. zł i 66,6 tys. zł).

Na spot przy serwisie sportowym wydadzą do 60,8 tys. zł w dni robocze i 62,6 tys. zł w niedziele (rok temu odpowiednio: 48,4 tys. zł i 58 tys. zł), zaś za reklamę przy prognozie pogody - 59,6 tys. zł w dni robocze i 73,4 tys. zł w niedziele (w ub.r. odpowiednio 49,1 tys. zł i 57,9 tys. zł).

Swoje oferty reklamowe na listopad udostępniły już także Telewizja Polska i TVN.

Dołącz do dyskusji: „Mega Hit” najdroższy w listopadowym cenniku reklamowym Polsatu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
Mega Hit Polsatu to już jest wyrobiona marka. Oglądam go zawsze od kilkunastu lat i powiem, że to się stało częścią pewnej tradycji, zwyczaju. Warto, bo to zazwyczaj znakomite kino jest!
0 0
odpowiedź
User
Frikos
Pasmo Megahit od lat przynosi polsatowi spore zyski, bo wówczas widownię ma dość sporą, a co ważne jest to pasmo poniedziałkowe. Podwyżka cen w tym czasie to wynik analiz rynkowych, ale też obniżka w innych.
0 0
odpowiedź
User
Bronek
Wiadomo, że tam gdzie duża oglądalność tam wysoka cena :) Takie reguły rynku. Dobrze, że Polsat pomyślał o tych co nie mają, aż tyle kasy,że mogą swoje reklamy w innych - tańszych pasmach - umieszczać.
0 0
odpowiedź