Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)
W ostatnich dniach swoje splashe nagrało i opublikowało kilku menedżerów z polskich agencji marketingowych i firm internetowych, m.in. szefowie Dentsu Aegis Network Polska, Michał Sadowski, Yuri Drabent, Illya Kondratyuk i Michał Wolniak.
W ostatnio publikowanych splashach, czyli krótkich filmikach, których bohaterowie są oblewani zimną wodą, bardziej podkreślane jest znaczenie charytatywne akcji - autorzy dodają dane polskiej fundacji pomagającej osobom cierpiącym na stwardnienie zanikowe boczne.
Od piątku do niedzieli takie splashe nagrali i zamieścili m.in. Maciej Nowicki i Tommy Olsen z Isobar Poland, Michał Sadowki z Brand24, Michał Wolniak z VML Poland, Illya Kondratyuk z polskiego biura Facebooka i Yuri Drabent z Lubię To.
Bodaj najoryginalniejszy okazał się Yuri Drabent, który swoje splasha nagrał podczas skoku spadochronowego.
Już na początku sierpnia splasha wykonali pracownicy Grupy Wirtualna Polska, którym w podobny sposób odpowiedział nominowane przez nich do tego osoby z innych głównych portali: Onetu, Interii i Gazeta.pl (obejrzyj to). W zeszłą środę wodą oblał się w swoim programie w Polsat News 2 Michał Figurski (zobacz to).
Splashe nagrali też m.in. twórca Facebooka Mark Zuckerberg (obejrzyj to) i załżyciel Microsoftu Bill Gates (zobacz).
Dołącz do dyskusji: Menedżerowie z polskiej branży reklamowej i internetowej też splashują (wideo)