Metamorfoza dwutygodnika "Sukcesy i porażki"
W piątek, 5 maja ukaże się na rynku odnowione, poszerzone wydanie dwutygodnika "Sukcesy i Porażki" (Bauer Media Polska).
Magazyn dotychczas ukazywał się w objętości 36 stron - teraz czytelnicy dostają o 12 stron więcej. Zmienia się też format, zamiast dotychczasowego 205 na 287 mm będzie wynosił 205 na 280 mm.
Większość dwutygodnika będzie ukazywała się w kolorze (poza działem "Historie z życia). Pojawiają się także dwa nowe działy: "Zdrowie i uroda" oraz "Kuchnia". - Dotychczas pismo było czarno-białe, za wyjątkiem kolorowej okładki. Z badań wyszło nam jednak, że czytelnicy chcą czegoś zupełnie innego. Stąd wprowadzane zmiany w kolorystyce, formacie, objętości - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media Polska.
Kolejna zmiana czeka dwutygodnik "Sukcesy i Porażki" od numeru, który ukaże się 19 maja. Wówczas cena zostanie zmniejszona o jeden grosz - ze 1,50 zł do 1,49 zł.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Nakład pisma wynosi 240 tysięcy egzemplarzy. Odmienione wydanie wesprze kampania reklamowa we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych . Za kreację odpowiada agencja PRL, a za zakup mediów MEC.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza dwutygodnika "Sukcesy i porażki"