Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia
Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia obejmując stanowisko head of programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
Gąś w Codemedia odpowiada za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.
Michał Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 roku w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako junior media assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska senior digital managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak McDonald's, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.
Pracę w Cube Group rozpoczął jako strategy manager mający za zadanie tworzenie strategii integrujących niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 roku odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.
Dołącz do dyskusji: Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia