SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM z nowym dyrektorem działu informacji

Michał Rodak awansował na stanowisko dyrektora działu informacji RMF FM - poinformowała Grupa Bauer Media. Stanowisko to było nieobsadzone od czasu odejścia ze stacji Marka Balawajdera. 
 

Michał RodakMichał Rodak

Michał Rodak, który dotychczas wraz z Blanką Baranowską był zastępcą dyrektor w dziale informacji RMF FM, został mianowany dyrektorem tego działu. Blanka Baranowska pozostaje zaś na stanowisku wicedyrektora informacji.

Rodak pracuje w RMF FM 13 lat. Początkowo występował jako redaktor portalu RMF24.pl, następnie wydawca „Faktów” i szef internetowego Radia RMF24.

Michał Rodak szefem informacji RMF FM

Dyrekcja działu informacji podlega Ewie Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes Grupy RMF, która sprawuje nadzór nad całym programem Radia RMF, w tym Agencją Informacyjną.

Czytaj także: Nowe audycje w RMF Classic

Kilka dni temu z Grupą RMF po kilku dekadach pracy pożegnali się prezes Kazimierz Gródek oraz wiceprezes i dyrektor programowy Tadeusz Sołtys. Nadawca ma nowego, tymczasowego szefa - Tomasz Ramza. 

W lutym br. podawaliśmy, że prowadzone w dziale informacji RMF FM postępowanie nie potwierdziło zarzutów mobbingu, ale stwierdziło jednak, że miały miejsce zachowania uznane za naruszenie kodeksu postępowania firmy - podała Grupa Bauer Media. W związku z tym z firmą rozstał się ówczesny dyrektor działu informacji Marek Balawajder. Dziś pracuje w ZPR Media. 

Dołącz do dyskusji: RMF FM z nowym dyrektorem działu informacji

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
A dlaczego nie Blanka została? Ramza robi porządki a jak wszyscy wiedzą on nienawidzi kobiet.
odpowiedź
User
Dawny słuchacz rmf
Upadek i spadek słuchalności tej stacji murowany. Dobrze że odszedłem od jego słuchania kilka lat temu jak zaczęli katować ludzi wielką kumulacją i niezliczonymi blokami reklamowymi
odpowiedź
User
Tomek.k
Upadek i spadek słuchalności tej stacji murowany. Dobrze że odszedłem od jego słuchania kilka lat temu jak zaczęli katować ludzi wielką kumulacją i niezliczonymi blokami reklamowymi

Kumulacja, a nawet taki Pudelek w wersji radiowej, nie wiem czy się ze mną zgodzisz ale w połowie lat 90 i początkach lat 2000 praca w RMF-ie to był szczyt marzeń każdego radiowca,dziennikarza czy reportera,nie to co teraz. Zdaję sobie sprawę że radio się zmieniło,radio nie może nastawiać się tylko na zysk z pieniędzy wyłudzonych od słuchaczy,musi też dać coś wzamian a oni jak nie o kumulacji to przegląd portalu plotkarskiego,a wiem to bo czasem w pracy z przymusu czasem jestem zmuszony słuchać.
odpowiedź