Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder
Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu agencji komunikacji zintegrowanej NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20 proc. udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem.
Dotychczas Michał Siejak miał 80 proc. udziałów w spółce, po odkupieniu pozostałych 20 proc. od Pawła Kasprzaka - byłego partnera i head of strategy & client service NuOrder - został jedynym właścicielem agencji (Siejak został już kiedyś jedynym
udziałowcem spółki - w 2015 roku).
Paweł Kasprzak nabył pierwsze 10 proc. udziałów w spółce od Siejaka pod koniec 2016 roku, a następnie dokupił pozostałe udziały (łącznie 20 proc.).
- NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych - komentuje Michał Siejak.
Wartość transakcji nie została ujawniona.
W skład NuOrder wchodzi agencja 6ix Social Media. NuOrder koncentruje się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. NuOrder specjalizuje się m.in. w usługach marketingowych dla firm farmaceutycznych. Wśród klientów obsługiwanych w obszarze ATL są m.in. Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).
Dołącz do dyskusji: Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder