Michał Żebrowski i Borys Szyc reklamują burgery Maestro od McDonald’s (wideo)
W nowej reklamie burgerów Maestro w McDonald’s występują aktorzy Michał Żebrowski i Borys Szyc. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB.
W spocie z kampanii Borys Szyc opowiada, że Michał Żebrowski zamawiał zawsze burgery z innej sieci gastronomicznej. Żeby przekonać go do McDonald’s, Szyc włożył burgera Maestro do opakowania z innej firmy, a niewiedzący o tym Żebrowski pochwalił smak burgera. W zamian musiał spełnić życzenie Szyca - recytować mu fragment „Pana Tadeusza”.
Kampania ma wspierać wprowadzenie w środę do oferty McDonald’s dwóch wariantów burgera Maestro: Grilled Cheese oraz Grand Classic.
Borys Szyc i Michał Żebrowski to kolejne znane osoby promujące McDonald’s. Latem br. w kampanii tej firmy wystąpili dziennikarz Wojciech Mann i raper Jan-Rapowanie. Natomiast aktorka Anna Dereszowska w rozpoczętej przez McDonald’s we wrześniu akcji społecznej o bezpieczeństwie epidemicznym czyta bajki.
Za realizację nowej kampanii odpowiada agencja DDB, za druk materiałów POS - agencja Gutenberg, za produkcja kampanii internetowej – Happy Endians. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media - agencja Isobar.
Spoty na potrzeby akcji wyreżyserował Jan Komasa, a ich realizacją zajął się dom produkcyjny Opus Film.
Michał Żebrowski wystąpił już w kampaniach m.in. sieci telekomunikacyjnej Play i firmy energetycznej Enea.
Natomiast Borys Szyc w ub.r. jako Sherlock Holmes promował Storytel, a wcześniej użyczył głosu lemurowi w spotach Cyfry+ (obecnie Platforma Canal+) i promował kosmetyki Axe.
Dołącz do dyskusji: Michał Żebrowski i Borys Szyc reklamują burgery Maestro od McDonald’s (wideo)