Michalina Słupska brand managerką magazynu „Gala”
Nową brand managerką magazynu „Gala” (Burda International Poland) została Michalina Słupska.
Do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych w oparciu o założone cele oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Będzie raportowała do senior business managera segmentu lifestyle Burda International Poland - Edyty Piecyk.
Michalina Słupska przygodę z magazynem rozpoczęła w 2015 roku, współpracując z działem Mody. Od 2016 roku, również w ,,Gali", współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę), relacjonując najważniejsze imprezy i wydarzenia w Polsce i na świecie. Od 2017 roku współpracuje również z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której to pełni funkcję koordynatora projektów.
Słupska ukończyła studia dziennikarskie, na specjalizacji PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, podczas których pół roku kształciła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business.
Dołącz do dyskusji: Michalina Słupska brand managerką magazynu „Gala”