Mike Tyson reklamuje filmową promocję napoju Black Energy Drink (wideo)
Zaczęła się promocja napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare), w której można wygrać kody do filmów w serwisie VoD.pl. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Mike’a Tysona, ambasadora marki Black.
W ramach promocji do sprzedaży trafi 30 mln opakowań różnych wersji napoju Black Energy Drink (Classic, Mojito, Wild Orange, Sex Energy, Zero Sugar w puszkach oraz Classic w butelkach półlitrowych i litrowych), w których pod zawleczkami i zakrętkami są kody uprawniające do obejrzenia jednego z 50 filmów dostępnych na stronie Black.vod.pl, części należącego do Grupy Onet serwisu VoD.pl. Opakowania są oznaczone wizerunkiem kliszy filmowej. Będą dostępne w sprzedaży do połowy października br.
Promocję wspiera kampania reklamowa z Mikiem Tysonem, byłym bokserem będącym ambasadorem marki Black. Jej ostatnia duża akcja marketingowa z jego udziałem była prowadzona jesienią 2013 roku.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały TVN, 4 Fun TV, MTV Polska, Viva Polska, Eska TV) oraz internecie (VoD.pl, Player.pl, Onet.pl, portale społecznościowe). Obejmie 4,3 tys. emisji spotów w telewizji i prawie 13 mln jego odsłon w internecie. Potrwa do końca września.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a zakupem mediów - FoodCare wspólnie z domem mediowym Intermedia.
Dołącz do dyskusji: Mike Tyson reklamuje filmową promocję napoju Black Energy Drink (wideo)