Mikołaje "pakują" w świątecznej kampanii Cyfry+ (wideo)
Cyfra+ rozpoczyna "Napakowaną promocję" swojego najtańszego pakietu programowego. Żartobliwa kreacja reklam pokazuje Świętych Mikołajów na siłowni.
Rozpoczynająca się właśnie "Napakowana promocja" Cyfry+ podkreśla, że najtańszy pakiet programowego tej platformy kosztuje 9,50 zł miesięcznie, a obejmuje 38 kanałów. - To prezent tak duży, że Święty Mikołaj będzie musiał popracować nad kondycją, żeby go unieść - przekonuje Katarzyna Szegidewicz, p.o. dyrektora marketingu spółki Canal+Cyfrowy, nawiązując do kreacji kampanii reklamowej żartobliwie pokazującej tych bohaterów na siłowni.
Kampania promująca najtańszy pakiet programowy Cyfry+ obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN7), radio (Radio Zet, RMF FM, PR 1, PR 3 i TOK FM), prasę (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Super Express, Fakt, dodatki telewizyjne, TV guidy i tytuły regionalne), internet (Google, Wirtualna Polska i Gazeta.pl) oraz outdoor (m.in. nośniki wielkoformatowe w 21 miastach).
Spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjny Redworks, kreację kampanii w internecie przygotowała agencja Galileo Media, a produkcją materiałów BTL dostarczanych do punktów sprzedaży zajęła się agencja ADAH. Media na potrzeby akcji zakupił zaplanował dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Mikołaje "pakują" w świątecznej kampanii Cyfry+ (wideo)