Milena Małyszek: z LifeTube do Spotlight Agency
Do zespołu agencji influencer marketingu Spotlight Agency dołączyła Milena Małyszek. Objęła stanowisko senior influencer managerki.
Małyszek zajmie się współpracami reklamowymi Team X, będzie także pełniła rolę managerki Moniki Kociołek, jednej z twórczyń Spotlight.
Zobacz: Antonina Banaś: Z Grupy Abstra do Spotlight Agency
Milena Małyszek przechodzi z LifeTube
Milena Małyszek przeszła do Spotlight Agency z LifeTube, gdzie do jej obowiązków należały między innymi tworzenie koncepcji kreatywnych dla potencjalnych i stałych klientów firmy, pozyskiwanie nowych kampanii reklamowych. Była też managerką twórców z branż aktorskiej i rozrywkowej. W LifeTube koordynowała współpracę z takimi markami jak Shell, LetyShops czy Goplana.
Przed dołączeniem do LifeTube Małyszek przez ponad dwa lata pracowała w agencji reklamowej They.pl, gdzie odpowiadała za prowadzenie i realizację kampanii z influencerami z sektora beauty care – począwszy od nano-influencerów, a skończywszy na wysoko zasięgowych KOLs. W ramach swoich zadań zajmowała się planowaniem i realizacją strategii influencer marketingowej dla jednej z największych marek kosmetycznych na polskim rynku. Pracowała także przy kampaniach marek takich jak RTV Euro AGD, Orange, Vaillant czy Velux.
Zobacz: Natsu i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet
Swoją karierę zawodową rozpoczęła w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną marek z sektora B2B. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Milena Małyszek: z LifeTube do Spotlight Agency