Przedświąteczne zakupy reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.
Spoty z kampanii pokazują małżeństwo, które dzięki Mini Ratce może kupić nowe meble przed Bożym Narodzeniem. Z kolei podczas przedświątecznych zakupów mężczyzna marzy, żeby były one tak szybkie i wygodne, jak wzięcie Mini Ratki poprzez aplikację mobilną IKO.
Reklamy podkreślają, że nowi klienci PKO BP lub osoby przenoszące do PKO BP pożyczki lub kredyty z innych banków lub firm kredytowych mogą otrzymać Mini Ratkę z roczną rzeczywistą stopą oprocentowania wynoszącą 3,44 proc. (przy spłacie rozłożonej na 9 rat).
W poprzednich dużych kampaniach PKO BP reklamowane było Konto dla Młodych oraz Konto za Zero.
Działania reklamowe banku obejmują większość kanałów komunikacji, na czele z telewizją oraz internetem.
Obsługą marketingową PKO BP zajmują się Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Przedświąteczne zakupy reklamują Mini Ratkę w PKO BP (wideo)