SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Resort cyfryzacji unieważnił przetarg mediowy z 10 mln zł budżetu

Ministerstwo Cyfryzacji unieważniło przetarg na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Było w nim 9 ofert, a budżet do obsługi wynosił 10 mln zł. 

 

Minister cyfryzacji i wicepremier Krzysztof Gawkowski (fot. materiały prasowe)Minister cyfryzacji i wicepremier Krzysztof Gawkowski (fot. materiały prasowe)

Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji obejmował emisję kampanii w obszarze „e-usługi publiczne”. Celem zaplanowanych działań miała być emisja kompleksowej i spójnej kampanii edukacyjno- informacyjnej. Kampania jako całość ma być emitowana w sposób ciągły w okresie do końca 2025 roku. 

Wybrana w tym przetargu agencja miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem strategii mediowej dla kampanii, zakupem mediów do niej (w prasie, radiu, internecie) oraz działaniami z influencerami. Czas reklamowy w telewizji resort ma kupować we własnym zakresie.

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 9 ofert. Złożyły je agencje: Five Media, Initiative Warszawa, Arena Media Communications, Euvic Media, Sigma Bis, Media Group, Carat Polska, Mastermind Media oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej i Media Republic. 

Resort przetargu jednak nie rozstrzygnął, tylko go unieważnił. W uzasadnieniu wyjaśniono, że ministerstwo dopuściło możliwość wpisywania przez agencje wysokości dopłat na poziomie 0,00 proc., ponieważ sytuacje rynkowe dopuszczają taki poziom dopłat. Jednak nie przewidziano, że część agencji w ofertach zaproponuje wszystkie dopłaty na poziomie 0,00 proc., co spowoduje brak możliwości porównania ofert i równej och oceny, a to z kolei uniemożliwia zawarcie “umowy niepodlegającej unieważnieniu”. 

Przetarg wkrótce ma zostać rozpisany od nowa. Budżet na zaplanowane działania, które będą realizowane do końca 2025 roku wynosi 10 mln zł i obejmuje emisję reklam, prowizję wybranej agencji oraz koszty techniczne. Nie zawiera kosztów emisji reklam w telewizji (około 4 mln zł). 

Kreacją kampanii, której dotyczy to postępowanie zajmie się agencja GoldenSubmarine.  

Dołącz do dyskusji: Resort cyfryzacji unieważnił przetarg mediowy z 10 mln zł budżetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl