Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego szuka agencji PR
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłosiło konkurs na analizę działań komunikacyjnych promujących inwestycje realizowane przez beneficjentów jednego z programu oferowanego przez resort. Agencje mogą przesyłać oferty do końca czerwca.
Zlecenie dotyczy komunikacji inwestycji w ramach XI Priorytetu „Kultura i Dziedzictwo kulturowe” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, który nadzoruje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Resortowi zależy, aby instytucje i firmy korzystające z tego programu z informacjami o różnych elementach i aspektach tego projektu (środki unijne, edukacja artystyczna i kulturalna, WPR kultura, muzea i zabytki) dotarły do tych mediów, w których takie działania były do tej pory prezentowane rzadko lub wcale, czyli m.in. tygodników opinii, stacji telewizyjnych, serwisów internetowych i mediów regionalnych.
W ramach obsługi agencja zajmie się nie tylko analizą materiałów w mediach, lecz również działań w wybranych serwisach społecznościowych. Zlecenie jest zaplanowane od sierpnia do grudnia br., a jego maksymalny budżet wynosi 50 tys. zł.
Zainteresowane agencje mogą przesyłać swoje oferty do końca czerwca, wyłącznie drogą pocztową, do Centrum Informacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wybrane firmy Centrum zaprosi do dalszych rozmów.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego szuka agencji PR
http://www.mkidn.gov.pl/media/docs/zam_pub/2012/13_bab_2012_ogloszenie.pdf
Pała z umiejętności czytania ze zrozumieniem dla autora artykułu!