Resort rolnictwa chce zatrudnić na rok agencję reklamową
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zamierza wybrać w przetargu agencję do realizacji kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę zawrze na rok.
Resort rolnictwa w trybie przyspieszonym prowadzi przetarg na zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie w internecie oraz w mediach społecznościowych kampanii edukacyjnych i informacyjnych z zakresu działania ministerstwa.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: ocena strategii i koncepcji kreatywnej kampanii „Szkoła z zawodem” (waga: 20), ocena próbek formatów reklamowych (waga: 20), prowizja za zakup mediów (waga: 35) oraz cena całkowita brutto (waga: 25).
Z wybraną agencją Ministerstwo Rolnictwa będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy. Resort dopuszcza możliwość jej przedłużenia o kolejne trzy miesiące.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 27 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Resort rolnictwa chce zatrudnić na rok agencję reklamową