9 agencji chce reklamować Ministerstwo Rolnictwa w internecie
Dziewięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację kampanii w internecie i w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Są to m.in. Cityboard Media, Fabryka Marketingu czy Advalue.
Resort rolnictwa w trybie przyspieszonym prowadzi przetarg na zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie w internecie oraz w mediach społecznościowych kampanii edukacyjnych i informacyjnych z zakresu działania ministerstwa.
Złożono w nim 9 ofert. Współpracą z resortem zainteresowane są: Cityboard Media (oferta z ceną 240 tys. zł), Fabryka Marketingu (56,2 tys. zł), 38PR&Content Communication (132,7 tys. zł), Advalue (147,8 tys. zł), Agencja reklamowa dsk (167,1 tys. zł), Bringmore Advertising (430,5 tys. zł), Remarkable Ones (164 tys. zł), Aplan Media (84,6 tys. zł) oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej z Euvic Media (443,1 tys. zł).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.
Ze zwycięską firmą Ministerstwo Rolnictwa będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy. Resort dopuszcza możliwość jej przedłużenia o kolejne trzy miesiące. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,34 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 9 agencji chce reklamować Ministerstwo Rolnictwa w internecie