Ministerstwo Rozwoju szuka domu mediowego do kampanii „Prosto do funduszy”
Ministerstwo Rozwoju zaprasza agencje i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego do kampanii „Prosto do funduszy”, zaplanowanej na okres od kwietnia do czerwca br.
Kampania będzie poświęcona promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich. Ma być realizowana od 4 kwietnia do 30 czerwca br. Jej budżet mediowy wstępnie oszacowano na 4,3 mln zł brutto.
Z tego budżet na zakup czasu antenowego w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych oraz we wszystkich regionalnych ośrodkach TVP i TV Trwam wynosi 2,5 mln zł (dla grupy 25-59), kolejny 1 mln zł - na czas antenowy w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych dla grupy mediowej top management. 600 tys. zł mają kosztować działaniach na antenie stacji radiowych, a 200 tys. zł - aktywności na portalach internetowych nadawców telewizyjnych.
Celem zaplanowanej kampanii jest m.in. wzrost świadomości opinii publicznej na temat możliwości korzystania z bezpłatnych źródeł informacji na temat Funduszy Europejskich i wzrost wejść na stronę FunduszeEuropejskie.gov.pl.
Do zadań wybranej firmy należeć będzie zakup czasu reklamowego we wskazanych przez resort mediach. Zainteresowani mogą składać oferty do 10 marca br.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Rozwoju szuka domu mediowego do kampanii „Prosto do funduszy”