„Bitwa smaku” Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)
W ramach kampanii promującej dwa nowe smaki napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) przygotowano aktywności pod hasłem „Bitwa smaku” z udziałem twórców popularnych kanałów youtube’owych: Ravgor i Jeleniejaja.
W kampanii promowane są dwa warianty smakowe Mirindy (arbuzowy i ananasowy) wprowadzone testowo do sprzedaży. Konsumenci mogą głosować na swój ulubiony, a smak, który dostanie więcej głosów, zostanie wprowadzony do sprzedaży na stałe. W telewizji reklamuje to spot z dwugłowym sprzedawcą.
W ramach akcji autorzy kanałów youtube’owych Ravgor i Jeleniejaja przygotują klipy, w których będą rywalizowały nowe smaki Mirindy. Youtuberzy będą też zachęcali do zagłosowania na ulubiony smak w serwisie internetowym Mirindy.
Cała kampania potrwa do końca sierpnia. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, a za planowanie mediów - dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Bitwa smaku” Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)