„Mistrzowski All Inclusive” - Carlsberg i Okocim promowane w Tesco przed Euro 2016
Carlsberg Polska w związku z piłkarskim Euro 2016 przygotował promocję konsumencką dla klientów sieci sklepów Tesco. Obejmuje ona marki piwa Carlsberg i Okocim.
Marka Carlsberg jest oficjalnym partnerem Euro 2016 a Okocim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Z tej okazji zorganizowano konkurs pod hasłem „Mistrzowski All Inclusive”, w którym główną nagrodą jest osobiste wręczenie statuetki Carlsberg Man of the Match piłkarzowi wybranemu przez kibiców w drodze internetowego głosowania. Dodatkowe nagrody to 16 podwójnych biletów na mecz grupowy Euro 2016, a do każdego podwójnego biletu dodatkowo dołączono 2 tys. zł na pokrycie kosztów logistycznych.
By wziąć udział w konkursie, należy w okresie do 18 maja kupić w dowolnym sklepie Tesco na terenie całej Polski minimum 4 sztuki piwa Carlsberg lub Okocim w dowolnym miksie, a następnie wysłać na podany numer SMS z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wręczyć nagrodę najlepszemu piłkarzowi meczu?”.
Za organizację konkursu odpowiada agencja Smolar. Promocja jest wspierana materiałami POS w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: „Mistrzowski All Inclusive” - Carlsberg i Okocim promowane w Tesco przed Euro 2016