MK Cafe w nowej kampanii "rozpieszcza nagrodami”
Ruszyła kampania MK Cafe, wspierająca komunikację aktywacji konsumenckiej, w ramach której klienci za zakupione kawy mogą odbierać kupony rabatowe do kina lub na zakupy. Akcję „MK Cafe rozpieszcza nagrodami” przygotowały Brandplace, GPD, OMD, iProspect i New Age Media.
Aktywacja MK Cafe zakłada, że każde opakowanie promocyjne kawy tej marki zawiera kod, który można wymienić na zniżkę wysokości 10 zł u partnerów promocji - sieci kin Cinema City oraz sklepach home&you. Promocja trwa do 30 kwietnia.
Akcję 15-sekundowy spot, emitowany w kinach Cinema City, w telewizji oraz serwisach. Dodatkowym wsparciem komunikacyjnym są rozbudowane działania banerowe w internecie. Kampania trwa do końca kwietnia.
Trwająca kampania stanowi kontynuację rozpoczętej w 2017 roku linii komunikacyjnej „kawa rozpieszczalna”, stworzonej dla kaw rozpuszczalnych z portfolio marki.
Koncepcję promocji opracowała agencja Brandplace. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD oraz iProspect. Kreację spotu przygotowała agencja GPD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Dołącz do dyskusji: MK Cafe w nowej kampanii "rozpieszcza nagrodami”