Młodzi ludzie wolą MySpace od telewizji
Mając do wyboru przeznaczenie kilkunastu minut na oglądanie telewizji lub przeglądanie stron serwisu społecznościowego, młodzi ludzie wybierają to drugie.
Osoby w wieku od 18 do 24 lat wolą spędzić 15 minut odwiedzając strony serwisów społecznościowych zamiast przeznaczyć ten czas na oglądanie telewizji, czytanie, gry wideo bądź rozmawianie przez komórkę - informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy Future Laboratory.
Z badania wynika również, że z serwisów społecznościowych korzysta więcej kobiet niż mężczyzn oraz że 12 procent użytkowników tego typu stron ma nadzieję na zarobienie w jakiś sposób pieniędzy na korzystaniu z nich.
W badaniu udział wzięło 1.000 osób w wieku od 18 do 24 lat. Zostało ono przeprowadzone na zlecenie najpopularniejszego obecnie serwisu społecznościowego na świecie, jakim jest MySpace (około 110 milionów aktywnych użytkowników).
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Młodzi ludzie wolą MySpace od telewizji