Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek
Jakość i solidność to ważniejsze dla młodych konsumentów cechymarek niż ich historia czy popularność.
Dla 74 procent respondentów w wieku od 18 do 24 lat cechą, któraczyni daną markę atrakcyjną, jest jej dobra jakość.
55 procent badanych wskazało tutaj na solidność, 51 procent nato, że dana marka się sprawdza, po 46 procent na fajny wizerunek,dobrą historię i popularność, 44 procent na własną wiedzę o tym, żedana marka jest dobra od długiego czasu, 40 procent na klasę marki,39 procent na to, że dana marka pasuje do własnego wizerunkurespondentów, a po 33 procent na autentyczność i unikalność.
Badanie o nazwie 'A Beta Life Youth' zostało przeprowadzonemiędzy wrześniem a grudniem ubiegłego roku w imieniu MTV NetworksInternational, Nokii, 20th Century Fox, Fox Mobile Group orazChannel 4. Udział wzięli w nim użytkownicy internetu w wieku od 12do 24 lat z pięciu państw - Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indii,Japonii i USA.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek