SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl dalej przed Business Insiderem, sekcje biznesowe Interii i o2.pl dużo zyskały

Wśród witryn biznesowo-prawnych liderem pozostaje Money.pl, chociaż jego przewaga zasięgowa nad Business Insider Polska zmalała o ponad 500 tys. użytkowników. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji gospodarczych Interii i o2.pl, a także Rynekzdrowia.pl, natomiast zmalały wyniki Legaartis.pl i Biznesinfo.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,15 mln internautów, spędzając średnio po 11 minut i 16 sekund. Witryna miała 27,53 proc. zasięgu. Natomiast Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 7,47 mln użytkowników, 25,25 proc. zasięgu oraz 8 minut i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Dwie kolejne witryny w rankingu przyciągnęły po ok. 5,5 mln internautów. Sekcja biznesowo-prawna Interii (Grupa Polsat-Interia) miała 5,56 mln użytkowników, 18,78 proc. zasięgu oraz 5 minut i 8 sekund średniego czasu korzystania, a Legaartis.pl - 5,38 mln odwiedzających, 18,19 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 53 sekundy średniego czasu.

Niżej są działy o gospodarce i prawie innych portali ogólnotematycznych. Na portalu „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) taka sekcja zanotowała 4,91 mln użytkowników, 16,59 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 54 sekundy spędzonych średnio przez internautę, na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,8 mln odwiedzających, 16,25 proc. zasięgu oraz 5 minut i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,09 mln użytkowników, 13,83 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 31 sekund przeciętnego czasu, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,05 mln użytkowników, 13,7 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund średniego czasu.

Natomiast Rynekzdrowia.pl (PTWP) odwiedziło 4,83 mln internautów (16,34 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 minuty i 8 sekund, a Biznesinfo.pl (Iberion) przyciągnął 3,49 mln użytkowników (11,79 proc. zasięgu), każdego średnio na minutę i 34 sekundy.

Miesiąc do miesiąca na Money.pl ubyło 390,1 tys. internautów (to 4,6 proc. w dół), za to średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 24 sekundy (14,2 proc.). Business Insider Polska odrobił część straty zasięgowej, zyskując 175,4 tys. użytkowników (2,4 proc.) i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania (12,6 proc.).

W dziale gospodarczo-prawnym Interii liczba odwiedzających zwiększyła się o 1,05 mln (23,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 29 sekund (8,6 proc.). Rynekzdrowia.pl zyskał natomiast 641,7 tys. użytkowników i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 15,3 i 1,6 proc. w górę), sekcja o biznesie i prawie na o2.pl - 886,6 tys. internautów (22,6 proc.) oraz minutę i 31 sekund średniego czasu (41,2 proc.), a analogiczny dział Gazeta.pl - 77,4 tys. użytkowników (1,9 proc.) i 14 sekund średniego czasu (4,3 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W obu statystykach pogorszyły się natomiast wyniki Legaartis.pl - o 1,38 mln internautów (20,4 proc.) i 27 sekund spędzonych średnio przez każdego (10,4 proc.) - oraz sekcji gospodarczo-prawnej portalu „Rzeczpospolitej” - o 392,7 tys. użytkowników (7,4 proc.) i 10 sekund średniego czasu korzystania (4,1 proc.).

W analogicznym dziale portalu „Faktu” przy spadku liczby odwiedzających o 389,6 tys. (8,7 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 19 sekund (7,5 proc.). Z kolei Biznesinfo.pl zanotował spadek o 1,38 mln użytkowników (28,4 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 7 sekund (8 proc.).

Dołącz do dyskusji: Money.pl dalej przed Business Insiderem, sekcje biznesowe Interii i o2.pl dużo zyskały

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXX
Legaartis.pl? Co to za cyrk?
odpowiedź
User
kawka
A Bankiera zamknęli ? Coś mnie ominęło ? Co za metodologia tego badania ?
odpowiedź