Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński promują Muzeum Narodowe w Warszawie
Rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Warszawie. Bohaterami spotów są Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński, którzy opowiadają o tym, czym jest sztuka.
Głównym elementem kampanii prowadzonej pod hasłem „A ty, co zobaczysz?” są trzy spoty. Ich bohaterami są piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i himalaista Marek Kamiński.
Marcin Gortat porównuje mecze, w których gra do bitwy. Monika Brodka zdradza co czuje, gdy patrzy na obrazy, zaś Marek Kamiński mówi o tym, czym jest dla niego sztuka.
Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w metrze, billboardy (Stroer) i na reklamy w komunikacji miejskiej (ZTM). Spoty będą emitowane w sieci kin Multikino oraz w internecie: na kanałach Muzeum Narodowego w Warszawie, które funkcjonują na YouTube, Facebooku, Instagramie i Twitterze.
Wsparciem kampanii jest akcja #atycozobaczysz, która zachęca do wspólnego promowania Muzeum Narodowego.
Kampania pod hasłem „A ty, co zobaczysz?” promuje zbiory Muzeum Narodowego, które samo we własnym zakresie przygotowało koncepcję i kreację reklam.
Spoty wyreżyserował Marcin Maziarzewski. Postprodukcją i wsparciem artystycznym zajęło się Chimney Poland, zaś za działania media relations oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Kultura.
Dołącz do dyskusji: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński promują Muzeum Narodowe w Warszawie