Monika Kostecka account directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Monika Kostecka, dotychczas account supervisor, awansowała na stanowisko account directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Pracuje w zespole odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi.
Do obowiązków Moniki Kosteckiej należy zarządzanie 15-osobowym zespołem, całościowa obsługa Aldi w zakresie ATL, BTL i digital, koordynowanie prac związanych z budową wizerunku marki Aldi i strategią komunikacji oraz prowadzenie bieżących projektów i budżetu. Raportować będzie bezpośrednio do Magdaleny Korczak, client service director, Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
Monika Kostecka ma prawie 20-letnie doświadczenie w reklamie i marketingu. Karierę rozpoczęła w dziale marketingu po stronie klienta, w nieistniejącej już sieci francuskich hipermarketów Geant. Następnie pracowała w dziale marketingu niemieckiej sieci hipermarketów Real. Od 2009 roku związana jest z rynkiem agencyjnym, gdzie przez prawie 10 lat związana była z agencją Saatchi & Saatchi, w której najpierw jako account executive, a następnie account supervisor, pracowała dla jednego klienta - sieci hiper i supermarketów Carrefour. Zajmowała się całościową obsługą tego klienta w zakresie BTL i ATL oraz zarządzaniem 10-osobowym zespołem.
W kwietniu 2018 roku dołączyła do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) na stanowisko account supervisora. Początkowo pracowała w warszawskim oddziale agencji, następnie przeprowadziła się do Katowic, gdzie odpowiedzialna była za otwarcie filii agencji i jej nowe biuro: powstał tam kilkunastoosobowy zespół obsługujący w pełnym zakresie gazetki handlowe oraz CMS dla niemieckiej sieci dyskontów Aldi.
Dołącz do dyskusji: Monika Kostecka account directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)