Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi Aldi w agencji Freundschaft
Monika Szadkowska jako group account director prowadzi zespół obsługujący markę supermarketów Aldi w agencji reklamowej Freundschaft (wcześniej znaną jako Scholz & Friends Warszawa).
Monika Szadkowska obejmuje stałą obsługę marki ALDI w agencji Freundschaft. Będzie prowadzić ponad 30-osobowy zespół, zajmujący się kompleksową komunikacją marki, w tym platformą komunikacyjną i kampaniami 360 stopni, obsługą działań na stronie internetowej i kampanii online, cotygodniowymi gazetkami oraz obsługą profilu instagramowego.
Monika Szadkowska doświadczenie zdobywała po stronie agencyjnej (Saatchi & Saatchi Warszawa, Saatchi & Saatchi Budapeszt, McCann Worldgroup Warszawa, Duda Ads Warsaw) oraz po stronie wydawcy (Novimedia / Zwierciadło Group, Direct Publishing Group).
Pracowała dla Sony, Wedla (launch komunikacji Ptasiego Mleczka i Czekolady Wedlowskiej), Millennium (rebranding i kampanie dla bankowości indywidualnej i korporacyjnej oraz dla małego biznesu), Procter & Gamble (Pampers - obsługa na Europę Wschodnio-Centralną oraz Blend-a-med), Axa oraz Jeronimo Martins i marki Biedronka.
Grupa Freundschaft (wcześniej Grupa S/F) obsługuje markę Aldi już czwarty rok. Obecnie prowadzi działania związane z wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej "1001 powodów, by wracać do Aldi" z udziałem Klubu Komediowego. Ponadto Grupa odpowiada za inaugurację profilu marki na Facebooku i stałą obsługę na Instagramie.
Dołącz do dyskusji: Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi Aldi w agencji Freundschaft