Consulting'n more to teraz more communications agency
Agencja Consulting'n more przeszła rebranding, w wyniku którego ma nową nazwę - more communications agency.
Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja kładzie nacisk na specjalizację w dziedzinach komunikacji w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami.
Oferta more communications agency obejmuje planowanie, wdrażanie i koordynację działań w sześciu głównych obszarach, takich jak: strategie komunikacji, media, social media, content marketing & digital, influencer marketing i event marketing.
- Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z Klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie - mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency.
W ramach rebrandingu agencja wdrożyła nową identyfikację wizualną i stronę internetową.
Na górze: nowy logotyp More communications agency, na dole poprzednia wersja
more communications agency w sieci IPREX
More communications agency od 2017 roku należy do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR. Ten fakt uwypuklono w logotypie agencji.
Ostatni rebranding agencja przeszła w 2017 roku, kiedy z Consulting & More zmieniła się w Consulting’n more. Wtedy również zmieniono identyfikację wizualną agencji.
Dołącz do dyskusji: Consulting'n more to teraz more communications agency