Motorola oficjalnym partnerem koszykarskiej Euroleague Basketball
Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup.
Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.
- Cieszymy się, mogąc powitać marki Motorola i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych - powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroleague Basketball.
Euroleague Basketball z nowym partnerem
- W 2023 roku odnieśliśmy ogromny sukces dzięki partnerstwom w regionie EMEA, które odzwierciedlały pasje użytkowników naszych smartfonów. Nowy rok inaugurujemy jako sponsor Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup, a więc najważniejszych europejskich rozgrywek koszykarskich. To doniosła chwila dla Motoroli i kamień milowy w ewolucji naszej marki. Jesteśmy marką zorientowaną na potrzeby konsumentów, a dzięki najnowszemu partnerstwu możemy dotrzeć do społeczności całej Euroligi. Chcemy pomagać kibicom żyć ich własnym stylem i realizować ich pasje. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Euroleague Basketball i cieszymy się, że będziemy mogli realizować naszą ambicję bycia motorem pozytywnych zmian – mówi Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola EMEA MBG.
Motorola i Lenovo współpracują także z F1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Ligą czy San Diego Padres.
Motorola jest spółką zależną Lenovo od 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: Motorola oficjalnym partnerem koszykarskiej Euroleague Basketball