Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"
Od czwartku w sklepach Lidl można kupić proszek i płyn do prania Mr. Ziggi, których ambasadorem marketingowym jest dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer. Produkt jest promowany m.in. w konkursie antenowym w Radiu Złote Przeboje.
W ofercie marki Mr. Ziggi dostępne są proszek do prania w wersji do białego i do koloru w opakowania 500g, 2,5 kg i 5 kg oraz płyn do prania kolorów o poj. 1,5 l.
W sklepach Lidl w czwartek pojawiły się proszek w opakowaniu 500 g kosztującym 4,99 zł oraz płyn 1,5 l w cenie 14,99 zł. Pozostałe opakowania można kupić w internecie: w serwisie Mr-ziggi.pl, profile marki w mediach społecznościowych oraz na stronie eurochemia.com. Opakowanie 500 g kosztuje tam 6,99 zł, 2,5 kg - 29,99 zł, 5 kg - 44,99 zł, a płyn 1,5 l - 14,99 zł.
Środki piorące Mr. Ziggi są produkowane przez firmę Clovin, a jej wyłącznym dystrybutorem jest Europe Distribution Group.
Reklamy podkreślają, że środki piorące Mr. Ziggi zwalczają nie tylko zabrudzenia, lecz także roztocza i bakterie. Produkty nie zawierają fosforanów, zeolitów i alergenów, są sprzedawane w ekologicznych opakowaniach.
W ramach kampanii w Radiu Złote Przeboje, w którym audycję od wielu lat prowadzi Zygmunt Chajzer, ruszył konkurs "Czysta kasa". Potrwa do połowy listopada, za realizację odpowiada agencja 2Win.
Mr. Ziggi powstał, kiedy Chajzer przestał reklamować Vizir
Twórcą marki Mr. Ziggi jest Zygmunt Chajzer, który ogłosił że pracuje nad stworzeniem własnego proszku do prania w sierpniu 2018 roku, niespełna miesiąc po tym jak koncern Procter&Gamble postanowił zakończyć współpracę, w ramach której Chajzer przez kilkanaście lat był ambasadorem oraz bohaterem reklam środków piorących Vizir. Zastąpiła go w tej roli Anna Starmach.
P&G tłumaczyło wówczas rozstanie z wieloletnim dziennikarzem i prezenterem tak: - Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - mówiła Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.
Informacje o tym, że środki piorące Mr Ziggi można już kupić, podał w środę wieczorem na Instagramie syn Filip Chajzer.
Część zysku ze sprzedaży dla fundacji
Filip Chajzer zdradził, że nazwę proszku wymyślił jego ojciec, a on jest autorem projektu opakowania oraz był pomysłodawcą tego, by proszek był produkowany w Czyżewie na Podlasiu, w fabryce czerpiącej prąd z paneli słonecznych. Filip Chajzer ujawnił też, że zyskiem ze sprzedaży marki Mr Ziggi w Lidlu wspólnie z ojcem podzielą się z Fundacją Rodzin Adopcyjnych w Otwocku. Nie określił jednak, jaka jego część trafi do tej organizacji.
Dołącz do dyskusji: Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"