MullenLowe Warsaw dla Tchibo
Agencja MullenLowe Warsaw rozpoczyna współpracę z marką kawy Tchibo Exclusive.
Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i realizacja kampanii w digtalu.
W ramach platformy komunikacyjnej „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli" - MullenLowe Warsaw przygotuje serię spotów oraz materiałów statycznych, w zabawny sposób ilustrujących dobrze wszystkim znane sytuacje, w których kawa jest nieodzowna.
- Tchibo Exclusive to marka dla tych, którzy potrzebują filiżanki kawy przede wszystkim do poukładania swoich myśli. Poprzez uruchomienie kampanii online planujemy dotrzeć do nowej, młodszej grupy takich konsumentów - mówi Małgorzata Kicia, brand manager marki.
Kampania będzie trwała od maja do końca czerwca w mediach społecznościowych, na YouTube i VOD oraz na największych portalach lifestylowych.
MullenLowe Warsaw pozyskała klienta w wyniku wygranego przetargu.
W ostatnich miesiącach Tchibo Exclusive nie prowadziło działań marketingowych w internecie.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw dla Tchibo