Multikino stawia na content marketing, Piotr Olczyk na nowym stanowisku
Sieć kin Multikino, należąca do międzynarodowego koncernu VUE Entertainment, rozszerza działania z zakresu content marketingu. W tym celu tworzy stanowisko specjalisty redaktora ds. contentu, które objął Piotr Olczyk.
W celu tworzenia unikalnych treści w różnych kanałach: strona multikino.pl, social media oraz mobile, Multikino zdecydowało się utworzyć stanowisko specjalisty redaktora ds. contentu. Objął je Piotr Olczyk, który wraz ze specjalistą ds. PR, Natalią Kaletą-Nguyen będzie wdrażał strategię contentową.
- Rozwijając content marketing chcemy dostarczać naszym fanom i followersom ciekawe materiały z planów filmowych, premier i ważnych wydarzeń, dzięki którym będą bliżej świata filmu i będą mogli poznać go od kuchni. Śledząc i monitorując to co dzieje się w branży kinowej będziemy tworzyli treści dostosowane do poszczególnych kanałów komunikacji w celu budowania jeszcze większego zaangażowania wśród odbiorców - zapowiada Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, kierownik ds. marketingu w Multikinie.
Piotr Olczyk do tej pory pełnił w firmie funkcję specjalisty ds. projektów specjalnych. Ponadto od 2015 roku tworzył również artykuły i recenzje jako redaktor strony multikino.pl.
Na stanowisku specjalisty redaktora ds. contentu, poza kontynuacją pracy redakcyjnej, będzie odpowiedzialny za tworzenie materiałów filmowych do kanałów social mediowych sieci Multikino, realizację relacji z planów filmowych, premier oraz ważnych wydarzeń a także za tworzenie cyklicznych filmowych programów na kanał youtube’owy MultikinoTV. Pierwszy cykl, który już zaczął realizować, to „TOP Multikino”. Piotr Olczyk z Multikinem związany jest od 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: Multikino stawia na content marketing, Piotr Olczyk na nowym stanowisku