SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska kupuje dostawcę internetu i telefonii za 6 mln zł

Spółka Multimedia Polska, oferująca usługi telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej, kupiła od osoby fizycznej 100% udziałów spółki Zicom z siedzibą w Tarnowie za 6 mln zł.

Zicom świadczy ok. 5 000 usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej, podano w komunikacie w poniedziałek.

"W momencie zawarcia umowy cena nabycia udziałów została określona na 6.000.000,00 zł powiększone o środki pieniężne spółki i należności krótkoterminowe a pomniejszone o wartość długów spółki" - głosi komunikat.

Po zakończeniu procesu due diligence obejmującego w szczególności ustalenie wartości długów i środków pieniężnych spółki, cena udziałów zostanie zweryfikowana i uwzględniona w ostatecznym rozliczeniu transakcji, podano dalej.

Zapłata nastąpi w trzech częściach:

"1. w terminie 4 dni od daty zawarcia umowy zostanie zapłacona kwota w wysokości 1.000.000 zł;
2. w terminie 7 dni od daty zakończenia due diligence zostanie zapłacona druga część ceny udziałów w wysokości różnicy pomiędzy ceną udziałów określoną w momencie zawarcia Umowy pomniejszoną o wpłaconą pierwszą część ceny udziałów i kwotę 500 000 zł oraz wynik due diligence
3. pozostała część ceny udziałów w wysokości 500 000 zł zostanie zapłacona do dnia 7 marca 2008".

"Własność udziałów została przeniesiona na kupującego w dniu zawarcia umowy" - głosi komunikat. Transakcja zostanie w pełni sfinansowana ze środków własnych emitenta.

Przedmiotem działalności Zicom Sp. z o.o. jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do internetu oraz w ramach pilotażu usługi telewizji cyfrowej. Spółka posiada sieci telekomunikacyjne w Tarnowie obejmujące ok. 8 000 lokali mieszkalnych oraz świadczy ok. 5 000 usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej.

W końcu sierpnia prezes Multimedia Polska Andrzej Rogowski deklarował, że firma chce w ciągu 2 kolejnych lat zwiększyć tempo dokonywanych akwizycji i budowy własnej sieci. Spółka chce do końca 2010 roku mieć ok. 35% rynku telewizji kablowej i być jej największym dostawcą.

Grupa Multimedia Polska miała narastająco w I-III kw. 2007 roku 43,36 mln zł zysku wobec 45,62 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 307,62 mln zł wobec 281,48 mln zł. (ISB)

Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) z września br. Multimedia Polska to trzeci największy dostawca telewizji kablowej z 601 tys. klientów tej usługi.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska kupuje dostawcę internetu i telefonii za 6 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl