Multimedia Polska rusza z telefonią komórkową multiMobile. Korzysta z sieci Plusa
Multimedia Polska rozpoczyna świadczenie usług wirtualnej telefonii komórkowej pod marką multiMobile. Sieć oferuje jeden abonament i wspólny pakiet minut dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. Spółka nie ujawnia, jak wielu klientów nowej usługi chce pozyskać.
- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozbudowy oferty usług telekomunikacyjnych i telewizyjnych. Telefonia komórkowa jest kolejnym produktem, który stanowi doskonałe uzupełnienie naszego portfolio usług - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.
Rogowski podkreśla, że spółka dotąd nie zdecydowała się na dostarczanie usług mobilnych “z uwagi na mało atrakcyjne propozycje operatorów infrastrukturalnych”. - Obecnie wynegocjowaliśmy bardzo korzystne warunki umowy z Polkomtelem, toteż usługa ta, generując przyzwoitą marżę, stanie się realną częścią naszego biznesu. Liczymy, że nasza konkurencyjna oferta spotka się z zainteresowaniem zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów - dodaje Rogowski.
Innowacyjnym rozwiązaniem oferowanym przez Multimedia Polska jest jeden abonament i wspólny pakiet minut dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. Każdy abonent będzie mógł wybrać do 3 kart SIM i wykorzystywać limit połączeń z maksymalnie czterech aparatów (jednego stacjonarnego i trzech komórkowych). Liczba wykorzystywanych kart SIM nie wpłynie na wysokość abonamentu.
Dla klientów korzystających zarówno z telefonii stacjonarnej jak i komórkowej Multimedia Polska przygotowały dwa plany taryfowe: Mobilny 120 (abonament 29 zł) i Mobilny 300 (abonament 39 zł), w ramach których klient będzie miał do dyspozycji odpowiednio 120 lub 300 minut na połączenia stacjonarne i komórkowe.
Operator przygotował również dwa plany taryfowe obejmujące wyłącznie telefonię komórkową: multiMOBILE Start 40 (abonament 8,99 zł) i multiMOBILE Start 80 (abonament 14,99 zł), w ramach których abonenci otrzymują pakiet odpowiednio 40 oraz 80 minut na połączenia do wszystkich sieci krajowych.
Świadczenie usług telefonii komórkowej przez Multimedia Polska jest możliwe dzięki umowie z Polkomtelem, operatorem sieci Plus, który zapewni operatorowi hurtowy dostęp do sieci mobilnej.
Na razie spółka nie planuje kampanii swojej nowej usługi. Oferta telefonii komórkowej będzie promowana jedynie na stronie sieci oraz w jego biurach obsługi klienta.
Sieć Multimedia Polska na koniec września 2013 r. miała 825,1 tys. abonentów, z czego 285 tys. klientów korzystało z telefonii stacjonarnej operatora. Spółka nie ujawnia, ilu abonentów telefonii komórkowej chce pozyskać do końca roku, ani kiedy zakłada osiągnięcie rentowności przez tę usługę.
Własną telefonię mobilną w modelu MVNO od 2010 roku oferuje także sieć kablowa Inea. Abonentów telefonii komórkowej ma również UPC Polska, ale jest to spadek po przejętej przez spółkę sieci Aster i operator nie sprzedaje telefonii mobilnej nowym klientom.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska rusza z telefonią komórkową multiMobile. Korzysta z sieci Plusa