Murator połączył biura reklamy magazynów
Wydawnictwo Murator utworzyło jednostkę 'Biuro reklamy - magazyny i informatory', która powstała z połączenia biura reklamy pism budowlanych i wnętrzarskich oraz biura reklamy tytułów z segmentu hobby i rynku zdrowotnego.
Połączenie tych biur - jak informuje spółka - ma na celu optymalizację struktur organizacyjnych, a także usprawnienie komunikacji oraz współpracy w działach reklamowych.
Nowe biuro odpowiada za sprzedaż reklam do wszystkich magazynów, katalogów i informatorów wydawnictwa, a w jego strukturach jest dział agencyjny Muratora. Dyrektorem jednostki została Anna Dygasiewicz-Piwko, dotychczas kierująca biurem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam do pism budowlanych i wnętrzarskich.
Natomiast Łukasz Kawęcki, do tej pory dyrektor biura reklamy obsługującego pisma z segmentu hobby i rynku zdrowotnego oraz szef działu agencyjnego, rozstaje się z wydawnictwem.
W strukturze wydawnictwa Murator pozostaje biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu", w którym znajduje się dział współpracy z agencjami i klientami strategicznymi. Szefem tego biura jest Marek Białek.
Dołącz do dyskusji: Murator połączył biura reklamy magazynów