SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Murator połączył biura reklamy magazynów

Wydawnictwo Murator utworzyło jednostkę 'Biuro reklamy - magazyny i informatory', która powstała z połączenia biura reklamy pism budowlanych i wnętrzarskich oraz biura reklamy tytułów z segmentu hobby i rynku zdrowotnego.

Połączenie tych biur - jak informuje spółka - ma na celu optymalizację struktur organizacyjnych, a także usprawnienie komunikacji oraz współpracy w działach reklamowych.

Nowe biuro odpowiada za sprzedaż reklam do wszystkich magazynów, katalogów i informatorów wydawnictwa, a w jego strukturach jest dział agencyjny Muratora. Dyrektorem jednostki została Anna Dygasiewicz-Piwko, dotychczas kierująca biurem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam do pism budowlanych i wnętrzarskich.

Natomiast Łukasz Kawęcki, do tej pory dyrektor biura reklamy obsługującego pisma z segmentu hobby i rynku zdrowotnego oraz szef działu agencyjnego, rozstaje się z wydawnictwem.

W strukturze wydawnictwa Murator pozostaje biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu", w którym znajduje się dział współpracy z agencjami i klientami strategicznymi. Szefem tego biura jest Marek Białek.

Dołącz do dyskusji: Murator połączył biura reklamy magazynów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl