Muzeum Narodowe międzynarodowo reklamuje Galerię Faras (wideo)
Ruszyła kampania promująca stałą ekspozycję średniowiecznego malarstwa nubijskiego w nowej Galerii Faras w warszawskim Muzeum Narodowym. Akcję na zasadach pro bono przygotowała agencja PZL wspólnie z firmami Papaya Films, Televisor i Juice.
Kampania informuje, że od kilku dni w nowej Galerii Faras w warszawskim Muzeum Narodowym można zobaczyć odrestaurowane średniowieczne malowidła nubijskie, odnalezione 50 lat temu przez ekspedycję archeologiczną prof. Kazimierza Michałowskiego. Reklamy podkreślają, że ekspozycja pozwala odkryć niezwykły skarb - „czas nieograniczony codziennością”.
Akcja reklamowa obejmuje spoty w telewizji (National Geographic Channel i National Geographic Wild), radiu (Dwójka i Trójka) oraz obcojęzyczne reklamy na Lotnisko Chopina i w prasie zagranicznej („International New York Times”, „The Observer”, „Süddeutsche Zeitung”, „Le Figaro” i „El Pais”).
Jest to pierwsza duża kampania marketingowa Muzeum Narodowego prowadzona za granicą.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Spot telewizyjny nakręcił Jacek Szymański, wyreżyserował Kot Przybora, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Televisor, a udźwiękowienie - Juice.
Wszystkie firmy pracowały przy akcji na zasadach pro bono.
Dołącz do dyskusji: Muzeum Narodowe międzynarodowo reklamuje Galerię Faras (wideo)