SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MySpace wprowadza dedykowany system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace wprowadził system reklamowym, w którym zleceniodawcy kierują swój przekaz do określonych użytkowników witryny i płacą za ich kliknięcia w linki promocyjne. Uruchamiana na razie w USA usługa kierowana jest do małych firm.

Wprowadzany przez serwis społecznościowy MySpace system reklamowy MyAds umożliwia zleceniodawcom kierowanie swoich przekazów do użytkowników o określonej płci, wieku, miejscu zamieszkania i zainteresowaniach. Opłaty za zamieszczenie linków promocyjnych zależą od tego, ile razy klikną w nie przez internauci, i są najwyższe dla grup o największej liczebności i popularności.

Nowy system reklamowy MySpace przypomina nieco technologię wykorzystywaną do reklam w wynikach wyszukiwania w Google oraz reklamy kontekstowe w tekstach umieszczanych na wielu portalach. - Pracowaliśmy nad naszą technologią przez ostatnie pół roku i liczymy, że uda nam się wykorzystać trend wzrostowy w promocji internetowej - komentuje Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor wykonawczy serwisu.

MySpace uruchamia usługę MyAds na razie w Stanach Zjednoczonych, kierując ją do małych firm, których w tym kraju działa ok. 20 mln. Jednocześnie w serwisie będzie można jak dotychczas wykupywać standardowe reklamy bannerowe wyświetlane przy uruchomieniu strony przez któregokolwiek internautę i na tej podstawie rozliczane. Start MyAds w kolejnych krajach zapowiadany jest na początek przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: MySpace wprowadza dedykowany system reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl