„Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
Czwarty sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,56 mln osób, o 470 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki „Na sygnale 4” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 21.45 (tuż po popularnym serialu „Na dobre i na złe”), począwszy od 2 września 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków czwartej edycji serialu wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 19,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 2,82 mln widzów.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
23-09-2015 |
2 822 123 |
21,19% |
16-09-2015 |
2 613 572 |
19,80% |
09-09-2015 |
2 526 335 |
19,32% |
W porównaniu do drugiej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, „Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. Wówczas serial po trzech odcinkach oglądało średnio 2,09 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,55 proc. oraz 10,88 proc. (więcej na ten temat).
TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie „Top chefa” oraz „Rinke za kratami”, co przekłada się na 11,13 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Żony Hollywood”; 8,25 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Po prostu. Program Tomasza Sekielskiego”; 6,50 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka, TVN i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Na sygnale 4 |
2 557 385 |
19,52% |
14,70% |
Polsat |
1 458 358 |
11,13% |
16,58% |
TVN |
1 080 963 |
8,25% |
10,18% |
TVP1 |
851 920 |
6,50% |
4,55% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 7,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem