Najpopularniejsze polskie fanpage’e na Facebooku (raport z grudnia)
W grudniu na „polskim” Facebooku najwięcej działo się na fanpage’ach Serca i Rozumu TP oraz radiowej Czwórki. Szczegóły aktywności polskich marek na Facebooku w raporcie catNapoleon.com i Wirtualnemedia.pl.
W grudniu użytkownicy Facebookowego fanpage’u radiowej Czwórki zamieścili 7,4 tys. postów i 27,7 tys. komentarzy. Dla porównania, na najpopularniejszym polskim fanpage’u, Demotywtorach, pojawiło się 84 wpisy i 11,2 tys. komentarzy od internautów. Natomiast na fanpage’u Serca i Rozumu, bohaterów reklam Telekomunikacji Polskiej, napisano w grudniu 482 posty i 10,2 tys. komentarzy.
>>> Coca-Cola najpopularniejszą marką na Facebooku
Aktywności największych polskich fanpage’y z kluczowych branż prezentuje poniższy raport (przycisk widoku pełnoekranowego w prawym dolnym rogu), przygotowany dla Wirtualnemedia.pl przez zespół catNapoleon.com. Analizą objętych jest w nim 150 największych fan page’y z 15 sektorów: e-commerce, banki, alkohol, piwo, motoryzacja, żywność, odzież/moda, kosmetyki/uroda, telekomunikacja, elektronika, prasa, radio, TV, zdrowie oraz matka i dziecko.
>>> Raport aktywności branż na Facebooku Grudzień 2011
Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze polskie fanpage’e na Facebooku (raport z grudnia)