„Clash Royale” i iPhone'y z najpopularniejszymi reklamami stycznia na YouTube (Top 10)
W styczniu najwięcej odtworzeń na YouTube spośród spotów marketingowych zanotowała reklama firmy Supercell promująca grę mobilną "Clash Royale". Wśród najpopularniejszych znalazły się również dwie reklamy iPhone'ów firmy Apple oraz spoty przygotowane z okazji Super Bowl.
Reklama gry "Clash Royale" firmy Supercell (jej spoty regularnie plasują się w czołówce rankingu) zanotowała w styczniu na YouTube 11,1 miliona wyświetleń. Kolejne miejsca na podium zajęły dwie reklamy iPhone'ów firmy Apple - "Stroll" (8,7 mln odtworzeń) i "Take Mine" (5,4 mln).
W Top 10 stycznia pojawiły się także spoty Mr. Clean i Budweisera - przygotowane specjalnie z okazji finału ligi futbolu amerykańskiego NFL, który co prawda odbył się już w lutym, ale większość marek umieściło swoje reklamy wcześniej na YouTube. Reklamy na Super Bowl z pewnością zdominują lutowe zestawienie.
Poza tym w ubiegłym miesiącu chętnie na YouTube oglądane były reklamy takich marek jak Lyft, Dodge, United Healthcare i IBM.
Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najchętniej oglądanych w styczniu 2016 r. na YouTube reklam wideo. Zestawienie obejmuje tylko klipy oznaczone w serwisie jako reklamy, ale z drugiej strony mające znaczący odsetek bezpłatnych, organicznych wyświetleń.
10. United Healthcare – Lunch vs. Chuck Norris
Creative Agency: Leo Burnett
Dom mediowy: Periscope
Liczba odtworzeń: 711 061
9. Dodge - Reduction
Agencja kreatywna: Studio 10
Dom mediowy: UM Detroit
Liczba odtworzeń: 851 193
8. IBM – IBM Watson on Sesame Street
Agencja kreatywna: Ogilvy
Dom mediowy: Neo@Ogilvy
Liczba odtworzeń: 1,4 mln
7. CoverGirl – Zendaya and James Charles: Get Ready with Me 10-minute Eye Makeup Challenge
Agencja kreatywna: Grey NY
Dom mediowy: Zenith USA; Beamly
Liczba odtworzeń: 2 mln
6. Budweiser – Born The Hard Way
Agencja kreatywna: Anomaly
Dom mediowy: MediaCom
Liczba odtworzeń: 2,4 mln
5. Lyft – Undercover Lyft with Odell Beckham Jr.
Agencja kreatywna: Alldayeveryday
Liczba odtworzeń: 2,6 mln
4. Mr. Clean – Cleaner of Your Dreams
Agencja kreatywna: Leo Burnett Toronto
Dom mediowy: Hearts & Science
Liczba odtworzeń: 2,6 mln
3. Apple iPhone 7 Plus – Take Mine
Dom mediowy: OMD
Liczba odtworzeń: 5,4 mln
2. Apple iPhone 7 + AirPods – Stroll
Agencja kreatywna: TBWAMedia Arts Lab
Dom mediowy: OMD
Liczba odtworzeń: 8,7 mln
1. Clash Royale – The Last Second
Agencja kreatywna: Barton F Graf
Liczba odtworzeń: 11,1 mln
Dołącz do dyskusji: „Clash Royale” i iPhone'y z najpopularniejszymi reklamami stycznia na YouTube (Top 10)