Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)
Samsung, Dior, Adidas, Kia, Budweiser i jeszcze kilka innych marek przygotowało w 2017 roku reklamy, które osiągnęły w br. na YouTube największą popularność. Dwa spoty - Samsunga i „Clash Royale” - zanotowały po ponad 100 mln odtworzeń.
Poniżej prezentujemy zestawienie najczęściej wyświetlanych na YouTube reklam w 2017 roku na całym świecie.
Do rankingu zakwalifikowano te spoty, które były oznaczone w serwisie jako reklama (musiały mieć płatne wyświetlenia). Algorytm uwzględnia płatne wyświetlenia, tzw. wyświetlenia organiczne oraz uwagę i zaangażowanie widzów.
1. „We'll take care of you, wherever you are”
Samsung India Service
Agencja: Cheil India
Liczba odtworzeń: 150,3 mln
2. „The Last Second”
Clash Royale/Supercell
Agencja: Barton F Graf
Liczba odtworzeń: 110,7 mln
3. „Ping Pong Trick Shots 3”
Dude Perfect/ sponsorowane przez Oreo
Liczba odtworzeń: 90,6 mln wyświetleń
4. „Miss Dior - The new Eau de Perfum”
Dior
Liczba odtworzeń: 43 mln
5. „Born The Hard Way”
Budweiser
Agencja: Anomaly
Liczba odtworzeń: 28,5 mln
6. „Hero's Journey” (z Melissa McCarthy)
Kia
Agencja: David&Goliath
Liczba odtworzeń: 25,9 mln
7. „Original is never finished”
Adidas Original
Liczba odtworzeń: 25,4 mln
8. „The Rock x Siri Dominate The Day”
Apple - iPhone 7
Liczba odtworzeń: 25,3 mln
9. „Circles”
Levi's
Liczba odtworzeń: 22,3 mln
10. „Cleaner of your dreams”
Mr. Clean
Agencja: Leo Burnett Toronto
Liczba odtworzeń: 17,6 mln
Dołącz do dyskusji: Samsung, Clash Royale, Oreo, Dior, Budweiser, Kia i Adidas z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w 2017 roku (TOP 10)