Najwięcej na reklamy w radiu i telewizji wydały PO i PiS
Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość jako jedyne polskie partie polityczne przeznaczyły w ubiegłym roku na reklamy w telewizji i radiu po ponad 4 mln zł – wynika z danych KRRiT. Natomiast najdłużej były emitowane spoty Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
Platforma Obywatelska na reklamy w telewizji i radiu wydała w 2009 roku 4,6 mln zł, a Prawo i Sprawiedliwość – 4,3 mln zł. Z pozostałych partii politycznych tylko Polskie Stronnictwo Ludowe przeznaczyło na tę formę promocji siedmiocyfrową kwotę.
Natomiast najdłużej w telewizji i radiu były emitowane w ubiegłym roku spoty Sojuszu Lewicy Demokratycznej, których łączny czas nadawania wyniósł prawie 100 godzin. Czas emisji reklam PO i PiS-u był prawie dwa razy krótszy.
Dane o reklamach polskich partii politycznych w telewizji i radiu w 2009 roku obejmują wszystkie stacje publiczne i koncesjonowane (naziemne, satelitarne, kablowe).
Dołącz do dyskusji: Najwięcej na reklamy w radiu i telewizji wydały PO i PiS