„Pragnienie zawsze znajdzie sposób” - domowe rozrywki w reklamie Nałęczowianki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska) pod hasłem „Pragnienie zawsze znajdzie sposób”. To kontynuacje zeszłorocznej komunikacji marki.
Spot z kampanii pokazuje różnego typu rozrywki - muzyczne i sportowe, którymi można zajmować się w domu. Przy niektórych przydają się butelki wody Nałęczowianka. Podsumowuje to hasło „Pragnienie zawsze znajdzie sposób”.
Nałęczowianka to kolejna marka napoju, która w komunikacji marketingowej nawiązuje do izolacji społecznej z powodu epidemii koronawirusa. W spocie Tymbarku ilustrowany jest slogan „Tym, którzy… zostają w domu”.
Nowa reklama Nałęczowianki jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii marki pod hasłem „Miej w sobie pragnienie”.
Jej kreacją i strategią, w efekcie wygranego przetargu, zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Pragnienie zawsze znajdzie sposób” - domowe rozrywki w reklamie Nałęczowianki (wideo)