„Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów
Drugą edycję reality-show „Nasz nowy dom” ogląda w Polsacie średnio niemal 2 mln widzów, o 500 tysięcy więcej niż śledziło emitowaną jesienią ub.r. pierwszą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku, ale pierwszy w grupie 16-49.
Program „Nasz nowy dom 2” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, począwszy od 16 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki drugiej serii formatu oglądało średnio 1,99 mln osób, co przełożyło się na 15,14 proc. udziału w grupie 4+ i 16,91 proc. w 16-49. Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 2,24 mln widzów.
Topowe odcinki programu „Nasz nowy dom”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
16-03-2014 | 2 239 114 | 15,24% |
23-03-2014 | 2 210 708 | 15,24% |
06-04-2014 | 1 789 029 | 14,61% |
Drugi sezon programu Katarzyny Dowbor ma o 530 tys. oglądających więcej niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show. Po czterech odcinkach gromadziła ona średnio 1,46 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 11,36 proc. i 14,30 proc.
„Nasz nowy dom” podnosi też widownię Polsatu o ponad 600 tys. osób względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas stację w niedziele w godz. 17.50-18.45 śledziło bowiem średnio 1,4 mln oglądających przy udziale na poziomie 10,18 proc. w grupie 4+ i 12 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji formatu „Nasz nowy dom” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie powtórki „Komisarza Alexa” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 15,68 proc. udziału. Trzecią pozycję zajmuje TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,44 proc.), a czwarty jest TVN (filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 9,92 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat jest liderem przed TVN.
Widownia reality-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 059 730 | 15,68% | 10,07% |
Polsat - Nasz nowy dom | 1 988 520 | 15,14% | 16,91% |
TVP2 | 1 371 632 | 10,44% | 6,32% |
TVN | 1 302 827 | 9,92% | 13,34% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny.
Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor zyskał 500 tys. widzów